היריון ה-CMV של אמא אנונימית

שלום לך יקירתי, אשה שהיא אמא בהריון, או אשה שהיא אמא בהריון וגילתה שנדבקה ב-cmv.

היריון ה-CMV של רותם

ב-18.8 ילדתי את בני בכורי לאחר שאובחנתי בהריון כחיובית ל- CMVורציתי לשתף בסיפור האישי שלנו. קצת ארוך אבל מפורט, בתקווה שיסייע למי שזקוק/ה, עם קצת מסקנות והמלצות בסוף למי שרוצה לדלג על הסיפור.

היריון ה-CMV של דורין

בחיים לא חשבתי שאצטרך לעשות דיקור מי שפיר פעמיים בהריון אחד... הכל התחיל בשבוע 17 בהריון עם דורין

היריון ה-CMV של טל

היי לכולן, באוקטובר האחרון נקלטנו להריון עם בתי השנייה. כיאה לחרדתית כמוני, את כל הבדיקות ביצענו במיידי ובשבוע 8 בערך התקבלו תוצאות הCMV החיוביות.

היריון ה-CMV של שירלי

עניין של חיים ומוות. סיפור ההריון שלי - ארוך אבל עם המון תובנות. בתחילת ההריון נשלחתי לבדיקות דם שגרתיות. שמחתי שהרופאת נשים שלי אחראית ודואגת לי.. אחרי כחודשיים נשלחתי לבדיקות חוזרות לצורך מעקב.. ושוב אני שמחה שהרופאה שלי אחראית לראות שהכל בסדר (או שלא?!)

היריון ה-CMV של ליטל

ילדתי תינוק בריא ושמו אביב! אותו תינוק שבשבוע 8 הגניקולוג הפנה אותי להפיל אותו, כי מצא חשד ל-cmv וזה מסוכן! רציתי לשתף בסיפור שלי, כדי שתדעו שסופים טובים לא קורים רק באגדות.

היריון ה-CMV של נתי

תכירו, זאת רני, בתמונה הזאת היא בת כמה דקות. היום, 6 שבועות אחרי הלידה אני עדיין לא מבינה איך כמעט ויתרתי עליה בגלל הלחצות של רופאים חסרי ניסיון בתחילת ההריון. אתחיל מהשורה התחתונה: ״זכיתן״ בCMV בהריון? להתייעץ אך ורק עם רופאים שעוסקים בתחום הזה.

היריון ה-CMV של רותי

שישי בצהריים. עברו בדיוק 24 שעות מאז שקיבלתי תשובה חיובית מהבדיקות דם. אני בהריון!! סיפרתי לבעלי. הוא קפץ מהתרגשות. סיפרתי לליאם. הוא לא הבין... אבל מה יכולתי לצפות לו מתינוק בן שנה ו3? 🙂 שמחה בבית.

היריון ה-CMV של חנית

רוצה לספר את הנס הפרטי שלנו, אין ספק שההריון הזה לא היה משעמם בכלל.

היריון ה-CMV של ג'ני

בנובמבר 2015 נכנסתי להריון, 2 פסים ברורים, בורדו על גבי לבן. בשבוע 10 גיליתי בבדיקת דם פשוטה (שגם אותה התעקשתי לעשות בעצמי, רופאת הנשים שלי לא שלחה אותי אליה מעצמה) שנדבקתי בCMV.

היריון ה-CMV של ורד

השנה 2012 וכשמתחילים מאוחר ורוצים להספיק הכל, צריך להזדרז ועל כן, לאחר לידת הבת הבכורה שלי שירה, החלטנו שניתן לטבע לעשות את שלו וזה קרה מהר מהצפוי. כששירה היתה בערך בת שבעה חודשים, נקלטתי להריון השני.

היריון ה- CMV של אן

הסיפור נכתב לפני כ- 8 שנים, המידע שתקראו בהמשך נכון לעת בה נכתב, לשמחתנו מים רבים עברו בנהר מאז: עבודות רבות ומגוונות נכתבו, הידע רב יותר ובהתאם לכך השתנה פרוטוקול הטיפול, המציאות של הריונות CMV כיום בישראל שונה לשמחתנו! " השנה 2008, בת 27, עובדת סוציאלית למעון לילדים בסיכון בדרום הארץ, הריון ראשון, ספונטני...

היריון ה- CMV של מיכל

שמי מיכל ממלוק-כהן. את הסיפור שתקראו, כתבתי כשנתיים ושבעה חודשים לאחר לידת תאומי ה-cmv שלי. 8 שנים כמעט חלפו מאז, אך לצערי כפי שתקראו, הסיפור שלי עדיין מאוד רלוונטי. לאור ניסיון העבר שלנו, התחלנו טיפולים כשבננו הגדול היה בן שנה וחודש. בשבוע 6 ראינו דופק אחד ויחיד, אבל הבטן צמחה בצורה לא פרופורציונית ובגלל שהכול הלך כל כך מהר הפעם הספקתי לעשות עוד שני אולטרא סאונדים עד שגילינו שמדובר בתאומים.
דילוג לתוכן